امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

به به چه هوایی

1392/11/14 2:29
نویسنده : مامانی
723 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام . این پست رو باید دو هفته پیش می گذاشتم که از قلم افتاد . ولی دلم نیومد نزارم آخه به شما خیلی خوش گذشت .

اون روز هوا عالی بود بابا نزدیک های ظهر تماس گرفت و گفت نهار بریم بیرون و منم سریع وسایل رو آماده کردم و نهار رو بیرون توی طبیعت خوردیم و بعد شما با بابایی بازی کردی و بعد از اون اومدیم خونه فکر نکنم کل بیرون رفتنمون به 2 ساعت هم کشید ولی خیلی خوب بود مخصوصا برای شما .

یه روز خوب به روایت تصویر

من               و  مامانم               و بابام     اومدیم گردش

 

آخ جون توپ بازی

الان شوتش می کنم

                           

                                                 حالا پرتاب

                                                

بابا توپم رو بیار لطفا

آخر مجبور شدم خودم بیارمش

                                      لطفا کمکم کنین

                  

بابا جون مگه من گنجشکم گذاشتیم روی درخت

 

یک روز قشنگ...

یک دل خوش...

یک لب خندان...

یک تن سالم ...

دعای هر روز من برای تو نازنینم

 

http://www.msnhiddenemoticons.com/Library/extra_large/summer/pack2/glasses.gif
پسندها (1)

نظرات (7)

ღمامان على اكبرღ
15 بهمن 92 15:18
سلام عزیزم همیشه به گردش معلومه حسابس به امیررضا خوش گذشته برا گل پسر مامانی دلم براتون تنگ شده
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم .جاتون حسابی خالی بود انشالله زودتر تشریف بیارین ماهم خیلی دلمون براتون تنگ شده
مامان امیررضا
16 بهمن 92 1:01
سلام....همیشه به تفریح............همیشه تفریح هایی که یکدفعه پیش میاد بدون برنامه ریزی خیلی بیشتر خوش میگذره........... به به آقا امیررضای فوتبالیست.............امیررضا شما هم همین طوره.....امیررضای ما که خیلی توپ رو دوست داره......هر چی براش اسباب بازی بگیرم ولی تا جایی بریم اول میگه توپ.......پسرن دیگه......
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون.اره واقعا آره خاله جون امیررضا هر جا توپ ببینه تصاحب می کنه سراغ بقیه اسباب بازیها نمی ره
مامان پرهام
20 بهمن 92 1:11
انشااله همیشه به شادی و تفریح
سمانه(مامان سروش)
20 بهمن 92 17:23
ای جانم چه پسر ناناز خوردنی شدی امیری خاله
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون شما لطف دارین
مامان پرهام
25 بهمن 92 0:45
عزیزم ایشااله همیشه به گردش
مامانی
پاسخ
همچنین دوست گلم
❤ دنیای نی نی های ناز ❤ عسل
25 بهمن 92 0:46
دوستای عزیز اگه موافقین عکس های نی نی هاتونو اپلود کنید و ادرس عکس رو توی نظرات بفرستین من عکس نی نی هارو همه رو میذارم توی یه البوم عکس یعنی تعداد عکس هارو همه رو توی یه عکس میذارم با فتوشاپ و شما میتونید اونو به عنوان یادگاری بذارید وبلاگ خودتون یعنی تعدادی نی نی های نی نی وبلاگی همراه با نی نی شما میشه یه عکس یادگاری اگه موافقین عکس نی نی هاتونو اپلود کنید ادرسشو توی نظرات وبلاگ بفرستین
سپیده مامانه پارسا
26 بهمن 92 15:45
وای دلمون تفریح خواست..!!!!مامانی سلام ایشالا که هر روزه هممون شادی و تفریح و گردش باشه..
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم چه عجب به ما سرزدینجای شما خالی .انشالله