امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

یه جوجه حاضر جواب

1392/11/8 2:49
نویسنده : مامانی
846 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولوم قربونت برم که ماشالله انقده باهوش و البته حاضر جوابی البته چون هنوز کامل نمی تونی حرف بزنی با حرکاتت ما رو شگفت زده می کنی .

دیروز داشتم با تلفن صحبت می کردم و شما هم به پر و پام می پیچیدی و ادکلن های روی میز رو می خواستی منم یکی رو دادم دستت یکم مشغول شدی و یهو دیدم درش رو باز کردی و گذاشتی دهنت منم سریع از دستت گرفتم و بعد تلفن رو گذاشتم سرجاش و شما هم جیغ و فریاد می کردی در همچین مواقعی سعی می کنم به داد و بیدادت محل نزارم تا خودت آروم بشی البته سخته اما برای جلوگیری از لوس شدن مفیدهچشمکمنم اومدم توی آشپزخونه دنبال کار خودم شما هم اومدی دنبالم و گریه می کردی و گر و گر اشک می ریختی دیدی محلت نمی زارم منو زدی و منم گفتم امیری کار بد کردی اینکار رو کردی دوستت ندارم می رم برا خودم یه نی نی دیگه میارم دیدم یهو آروم شدی و سریع از تو آشپزخونه بیرون رفتی و بعد که برگشتی اومدی پیشم صدام زدی مامان وقتی برگشتم دیدم عروسکت توی دستت می گی مامان،نی نی حالا فکر کن قیافه من چه شکلی شده بودتعجب

اینم عکست با نی نی که برام آوردی

  

 

چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند


پسندها (1)

نظرات (9)

(زهره)مامان فاطمه
8 بهمن 92 9:27
ماشااله به امیرجونم.خوب میگه حالا که میخوای نی نی بیاری کمکت کنه
مامانی
پاسخ
آره خاله .جون دلم
مامانه بهار
10 بهمن 92 17:03
ای پسر شیطون منم در چنین مواقعی به گریه ها گوش نمیدم...
مامانی
پاسخ
بهترین کار همینه
فرزانه مامان علی اکبر
10 بهمن 92 20:09
فداش بشم ماشالله چقدر بزرگ شده
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون قربونت
مامان پرهام
12 بهمن 92 16:30
خیلی جالب بووود
مامانی
پاسخ
قابل نداشت خاله جون
مامان امیررضا
12 بهمن 92 21:11
سلام..... امان از دست این شاهکارهایی که میکننکارهایی که ادم نمیدونه تو اون لحظه چی بگه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم. واقعا از دست این فسقلی ها ولی خدایی خیلی کارهاشون به دل میشینه من که عاشق این کارهاشم
ღمامان على اكبرღ
15 بهمن 92 15:15
مامانی
پاسخ
مامان ندا
15 بهمن 92 15:46
مامانی
پاسخ
مامان علی
30 بهمن 92 9:27
آخی...نازیحالا مامانی اگه جرات داری یه بار دیگه این جوجه رو تهدید کن
مامانی
پاسخ
نه دیگه از این جرات ها نداریم ما
سارا
19 آبان 93 3:00
سلام . دقایقی رو با مطالعه و مشاهده مطالب وبلاگتون گذروندم و لذت بردم . اگه دوست داشتید سایت بنده رو تحت عنوان " عکس های خفن " لینک بفرمائید و متعاقبا نیز به بنده خبر بدید تا وبلاگتون رو با عنوان مورد علاقتون لینک کنم . در ضمن آدرس سایت بنده www.khodemoon.com هستش . یا حق
مامانی
پاسخ
ممنون که به ما سرزدی