امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

تعلیم رانندگی

1392/11/5 1:09
نویسنده : مامانی
903 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلام چند شب پیش سوژه گیر آورده بودیم از شما فسقلی ها چپ و راست عکس گرفتیم که شد این نتیجش قربونت برم که انقده مهربونی و می زاری نی نی ها با اسباب بازیهات بازی کنن البته بجز بعضی مواقع که حس مالکیتت گل می کنهچشمک

ثنا خانم :من ماشین سوالی دوست دالم

 

استادامیررضا:اول صندلی عقب بشین تا همه چیز رو یادت بدمهیپنوتیزم

 

شاگرد کوچولو:نمی خوام می خوام بیام جلو بسینمابرو

استاد:ببین این فرمون ماشینه ...

استاد: این بوقه ...

استاد : بوست می کنم چون شاگرد خوبی بودی(البته چون کوشمولویی چشمک)

استاد: حالا خودت بشین پشت فرمون

شاگرد: نمی خوام می تلسمگریه

استاد: بشین بچه حرف گوش کنعصبانی

شاگرد : استاد کجا لفتی من می تلسم


                                                    

    

                                      

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان امیررضا
5 بهمن 92 22:21
سلام.....وااااااااااااااااااااااااااااااای چه پست جالبی بود....... مامانی کلی خندیدم.......حالا چقده پسری دست مزد میگیره برا آموزش رانندگی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم.انشالله همیشه لبتون خندون.دستمزد رو بعد از قبولی تو رانندگی شاگردش می گیره پسرم خیلی با انصافه
ღمامان على اكبرღ
6 بهمن 92 0:33
ای جاااااانم چقد بامزه بود....
مامانی
پاسخ
عمه عاطی
7 بهمن 92 11:35
الهییییی من فدای دو تا عسل بشم ...... امیری من که انقدر با محبت شده هم میذاره سوار ماشینیش بشه جوجه حنا هم بهش یاد میده .................. جوجه حنا هم که دیگه از خوشگلی تا نداره ............
مامانی
پاسخ
قلبونت عمه جون.من همه نی نی ها رو دوست دالم عمه
مامانی
26 مرداد 93 0:09
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان چه جالب بود. خدا حفظشون کنه.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون .لطف دارین .همچنین فرزند گل شما زیر سایه پدر و مادر سلامت باشن