امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

مرد کوچولو 20 ماهه شده

1392/11/30 0:28
نویسنده : مامانی
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچمولوی خودم قربونت برم قند عسلم که تند تند هزار ماشالله بزرگ می شی والا نمی دونم چطور 9 ماه بارداری انگار عقربه های ساعت جون نداشتن حرکت کنن هر روزش اندازه هزار سال می گذشت ولی حالا مثل برق و باد می گذره و  20 ماه از داشتن جواهری مثل تو می گذره و انگار همین دیروز بود که تو رو برای اولین بار بغل کردم بعضی وقت ها دوست دارم زمان از حرکت بمونه تا از این لحظات زیبا بیشتر استفاده کنم آخه دوران کودکی بچه ها خیلی قشنگه.

قند عسلم یادم رفت بگم 20 ماهگیت مبارک عزیز دلم . بازم یکم دیر اومدم اونم بخاطر اینترنت که بعضی وقت ها همچین لج آدم رو در میاره حداقل قطع نیست که بگی قطعه ولی هیچ گونه واکنشی نشون نمی دهکلافه

از کارهای قشنگت بگم که ماشالله یکی دو تا نیستن نصفشون رو هم تا بیام ثبت کنم یادم می ره پیر شدم دیگه مادرزبان

اول از همه بگم که چند هفته پیش بازم یکم تب داشتی و تا صبح ناله می کردی و همش تو خواب می گفتی نُمانه(خاله سمانه) وا عجبا از بچه های این دوره زمونه یکی دیگه بزرگشون می کنه تو هذیون گفتن هم یکی دیگه رو صدا می کننزبان (البته این مطلب رو ننوشتم واسه یادآوری مریضیت هان .بیشتر این مطلب رو واسه دل خاله نوشتم تو غربت بدونه به یادشیم و دیگه سال نو هم نزدیکه و بدونه چقدر دوستش داری  شاید یه عیدی تپلی هم در نظر بگیرهنیشخندنیشخندنیشخند فقط خاله جون صفرهاش زیاد باشهمژهقهقهه)

راستی چند وقت پیش آقا جون و عزیز جون تهران رفته بودن برای عمل چشمشون و این سوغاتی قشنگ رو برات گرفتن قربونت برم که تشکر هم کردی و گفتی: منون (ممنون) شما و بابایی هم کلی باهاش سرگرم می شیننیشخند

و اما مرد کوچولوی ما از حالا رشته ورزشیش رو انتخاب کرده و بدون مربی و اینکه از کسی یاد بگیره حرکات ورزشی انجام می ده

این از 180 زدن پسر که تقریبا منهای 100 شدهزبان

ولی خداییش بعضی وقتها نسبتا حرفه ای 180 می زنی

اینم یه حرکت دیگه و حفظ تعادل

 

 

 و حالا اگر تونستسین حدس بزنید این چیهسوال

 

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

؟

 

 

بلللللللللللللللللللللله این یک رخت آویز متحرکهقهقهه

وقتی بابایی از بیرون اومده بود و امون نمی دادی لباس هاش رو عوض کنه اینطوری سرگرمت کرد تا تعویض لباس کنه

ودر آخر این چوب رختی محترم از سنگینی لباس ها در رفتخنده

وقتی جارو برقی از توی کمد انباری بیرون میاد امیری میره جاش که جاش خالی نباشهنیشخند

قربونت برم عسلکم بعضی وقت ها کلافم می کنی که گل سر یا کش موهان رو به سرت بزنم شما هم که ماشالله زلفات بللللللللللللللللللللللندقهقهه حالا منم می مونم چطوری ثابتش کنم رو سرت که دادت در نیاد که ناچارا اینجوری کش مو به سرت می زنم خخخخخخخخخخخخ

پسرم شبیه پرنسس ها شده نه خنده

 و در نهایت امیری سرش رو تو کلاه بزرگترها می کنهاوه

 

 

پسندها (1)

نظرات (13)

مامانه بهار
1 اسفند 92 16:23
ماشالله به این پسر ...خیلییییی خوردنیهههههههههههههه
مامانی
پاسخ
ممنون خاله مهربون
سمانه(مامان سروش)
1 اسفند 92 19:59
20ماهگیت مبارک پسر خوشگل خاله چه عکسای با مزه ای شکار میکنی از این گل پسری من تو عکاسی سریع بسیار بی ذوق تشریف دارم ماشالا بدن نرمی داره این آقا پسر ها ببوس این شیرین بیانو
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جوناختیار دارین کم لطفی می کنی عکس های ما که به پای عکس های شما نمی رسه
عمه عاطی
3 اسفند 92 9:45
اله یمن فدای اون چوبلباسی متحرک بشم که انقدر بامزس...... کلی دلمو شاد کردم نفسیه عمه ....
مامانی
پاسخ
ممنون عمه جون
مامان پرهام
4 اسفند 92 3:11
بیست ماهگیت مبارک عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جان
مامان مهسا و معین
5 اسفند 92 0:54
به به گل پسر ورزشکار 20ماهگیت مبارک عزیزم ایشاله 20سالگیت رو جشن بگیری و120ساله بشی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
زهره(مامان فاطمه)
6 اسفند 92 9:46
مبارک باشه 20ماهگیت گل پسر قندو عسلماشااله ورزشکاره
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون داره تمرین می کنه تا بتونه از دیوار راست بالا بره
مامان مانلی
6 اسفند 92 12:45
ای جونم پسمل ما واسه خودش مردی شده ماشالله
مامانی
پاسخ
ممنون خاله شما لطف داری
مامان الناز
7 اسفند 92 23:55
20ماهگيت مبارك عسلم قربون اين ورزشكار كوچولو بشم من
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون. خدا نکنه
سپیده مامانه پارسا
10 اسفند 92 16:39
20 ماهگیت مبارک خوشمل خاله
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
الهام(مامان اميرحسين)
10 اسفند 92 17:10
سلام گلم ببخشيد دير شد خصوصي
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خواهش می کنم
ღمامان على اكبرღ
13 اسفند 92 14:05
مامانی
پاسخ
الهام(مامان اميرحسين)
15 اسفند 92 2:55
20 ماهگيت مبارك گلم! من كه دلم برا اون روزا خيلي تنگه!! ولي به قول شما چقدر زود گذشت!
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون خیلی خیلی زود گذشت
خاله عاطی
18 اسفند 92 8:28
سلام مامان بد چرا پست جدید نمیزاری؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم واسه امیریم تنگ شده
مامانی
پاسخ