امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

وروجک بلای من

1394/5/9 22:14
نویسنده : مامانی
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

قربونت برم  که روز بروز داری بزرگتر می شی و خیلی از کارهات هم هزار ماشالا از سنت بزرگتره .کلی از حرفهات هم همینطوراونقدر شیرین حرف می زنی که محکم بغلت می کنم و بوسه بارونت می کنم .

چند روز پیش خیلی سرگرم کارهای خونه بودم صدام کردی گفتم چی شده گل پسرم ؟

گفتی مامان بیا یه صحبتی باهات دارم!

گفتم جون دلم چی می خوای بگی

گفتی مامان بیا یکم باهام حرف بزن دلم برات تنگ شد

                                                  محبت ای قربون دل کوچولوت برممحبت

یبار دیگه خیلی داشتی اذیتم می کردی منم عصبانی شدم و یه داد زدم سرت

با بغض می گی حالا خودت دوست داری کسی داد سرت بزنه

بهت می گم من که اذیت نمی کنم که کسی داد بزنه

می گی مامان من کوشولومتعجب

البته از این دست دیالوگ ها خیلی داریم

چند وقتبود  از بس کلاه قرمزی دیدی خندیدنت شده  بود مثل آقای همسایه .همشم می گفتی گفتم یا نگفتم

البته از بس تذکر دادم تقریبا ترکش کردی خداروشکرآرام

یک کار خیلی جالب که می کنی به همه تذکر می دی اگه کلمه اشتباهی بگن .چند روز پیش با دخترخالت داشتی تلفنی حرف می زدی دختر خالت بهت گفت امیررضا خیلی بانمکی .منو صدا کردی می گی مامان بانمک حرف خوبیه ؟خندونک

هر وقت بابا از راه می رسه سریع می پری جلو و خودشیرینی و سریع می گی بابا بزارم اخبارخنده

بعد قیافه من این شکلی میشه گریه           قیافه باباقه قهه           قیافه تو زیبا

حالا چند تا عکس

اینجا بعد از رفتن مهمونها با لیوانها برج درست کردی

                                   

اینجا هم من دستم بند بود دیدم خودت پسته آوردی و پارچه پهن کردی داری با گوش کوب میشکنی می خوری نوش جونت عزیز دلمبوس

 

                                

این هم صخره نوردی چشمک

                                    

چه ذوقی کردی وروجکمحبت

                                

این هم نماز خوندن بابایی یا الاکلنگ جنابعالیخندونک

                                    

تی وی دیدن تو سبد چشمک  

                                                                                            

                                    

اینجا هم زورکی می گفتی قنداقم کنید شیشه بهم بدید تازه بلد هم نبودی بگی قنداق می گفتی سنجاب کلی توضیح دادی تا متوجه شدم منظورت قنداقهخنده

                                  


ببخشید این پست رو دیر ارسال کردم و مال فروردین و اردیبهشت ماه هست

پسندها (1)

نظرات (0)