امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

جشن نیمه شعبان و تولد گل پسر

1394/5/9 23:33
نویسنده : مامانی
1,651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر                       

شرمنده که بازم دیر اومدم ولی بالاخره اومدم

امسال هم جشن تولدت رو چند روز زودتر گرفتیم بخاطر ماه رمضون و اینکه درست روز تولدت عروسی دعوت بودیم به همین دلیل همزمان با جشن نیمه شعبان شد تولدت که تعطیل هم بود و کلی بابا کمکم کرد

از یکی دوماه قبل از تولدت بابا همش می گفت امسال از زودتر کارهات رو شروع کن لحظه 90 نشه هول هولکی بشه

منم کلی فکر کردم و باتوجه بعلاقه شدیدت به بره ناقلا تم امسالت رو بره ناقلا انتخاب کردم و هر وقت می رفتم بیرون یه تیکه از وسایل رو می خریدم کلی گشتم دنبال بشقاب و لیوانش تا بالاخره تهیشون کردم.مقوای رنگی هم گرفتم و خودم دست به کار ساخت ریسه و تزیینات تولدت شدم البته کلی طول کشید تا درستشون کردم چون نمی زاشتی بشینم پاشون و یک ذره یک ذره درست کردم بخاطر این در حدی که تونستم درست کردم و خیلی زیاد نشد البته همونم خوب شد خدا رو شکر

اما بگم از آماده کردن تولد که بادکنک ها رو من و عمه انیس آماده کردیم و شبم من و بابایی البته با شیطنت شما تزیین کردیم کلی ذوق کرده بودی با بادکنک ها .روز قبل از تولد هم با هم رفتیم بازار و کلی وسیله گرفتیم و چون تعطییلات بود همه چی چند برابر قیمت بود تازه بعضی چیزهای خوردنی هم که می خواستم نبود به خاطر تعطیلی شب قبل ازتولدت هم ریحانه جون(به قول خودت آجی نینانه) اومد پیشمون تا شما رو مشغول کنه تا ما بتونیم کارهامون رو انجام بدیم و از عصر هم که کیک رو پخته بودم و آماده تزیین بود و شب تقریبا تا ساعت دو شب تزیینش تموم شد و کلی ایده داشتم برای کیک ولی از ترس اینکه نتونم خوب در بیارم دیگه به یه طرح ساده تر بسنده کردم که البته درست کردنش هم زمان برد و شما و ریحانه هم هیجان زده منتظر تموم شدن کار بودین همزمان من که کیک رو تزیین می کردم از بابا خواهش کردم ژله رنگین کمان درست کنه که اونم کلی طول کشید یعنی تقریبا کار هر دومون با هم تموم شد .صبح هم زود بیدارت کردم که ظهر بخوابی و عصر سرحال باشی برای شام هم کیک مرغ و سالاد الویه و فلافل درست کردم .

خلاصه کارهای مرتب کاری و سر و سامان دادن کارها تقریبا کمی قبل از رسیدن مهمونها تموم شد و وقتی هم که مهمونها اومدن کلی ذوق کردی و خودت کلی شعر برا خودت خوندی .

خدا رو شکر تولدت به خوبی برگزار شد و کلی به شما و نی نی ها خوش گذشت .

البته از بابایی باید کلی تشکر کنم چون کلی  تو کارها کمک کرد و حتی بعد از رفتن مهمونها هر دو با هم خونه رو مرتب کردیم چون هزار ماشالله شما جوجه ها وقتی همدیگه رو می بینین خونه رو می ترکونین .اشکال نداره شما بهتون خوش  بگذره خونه مرتب شدنش سخت نیست

بریم سراغ عکس ها

جشن نیمه شعبان

                       

 

                       

                      

                       

موقع تزیین کردن تولدت و شیطنت های شما و بابایی

 

                       

تزیینات  مامان سازجشن

                   

عاشق این ببعی ها بودیخندونک

                         

نمای کلی تزیینات

           

           

میز تولد گل پسر

                   

کیک مامان پز چشمک کلی هم مورد استقبال مهمونها بود    

           

اینم کیک مرغ که اون چوب شورهای مزرعه از دستت در امان نبودن واسه این کلی کج و کوله شدنخنده

          

هنر پدر و مادر روی میز کیک مامان پز و ژله رنگین کمان دست ساز باباخجالت

                 

اینم شاهزده کوچولو ما .دورت بگردم مادرمحبت

          

در حال خوندن تولدت مبارک.عشق منی جوجه کلا مسئول گرم کردن تولدهاییمحبت

         

     

              

     

 

           

فوت کردن شریکی شمع توسط نی نی ها

           

           

هدیه مامان و بابا برای تولد گل پسر

              

هدیه مامان جون و باباجون

          

هدیه خاله ها

         

بقیه هدیه ها هم که دو عدد تکپوش که عمه سمیه زحمت کشیده بود و بقیه هم نقدی بودن دست همگی درد نکنهمحبت

 

 

 

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی

بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان و بابایی دخمل بلا
18 مهر 94 20:01
تولدت مبارک گل پسر ... البته با تاخیر ...
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون