امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

خدا قبول کنه

1392/9/19 0:18
نویسنده : مامانی
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم نفسم .

قربونت برم که با این کارهات حسابی ما رو می خندونی .ما که از دست شما نماز خوندنمون همچین یه جورایی شده خدا قبول کنه وسط نماز مهرمون رو نیست یا میای جلومون می ایستی و می گی بغلم کن.یا اینکه موقع سلام نماز یه نفر از پشت بزور می فرستمون سجده یا وقتی رفتیم سجده باید انقده طولانی بشه تا شما هم از تو کمرمون بیای پایین ولی خداییش تا حالا این مدلیش رو نداشتیم که حالا اینم اضافه شد.حالا به روایت تصویر

لطفا به تصویر زیر به دقت نگاه کنین

کسی امیررضا رو ندیده؟؟؟؟خنده

به یابنده جوایز نفیسی اهدا خواهد شدنیشخند

 

مادر قبله از اون وره

ببینین عجب شکار لحظه هایی کردم داشتم ظرف ها رو می شستم بابایی امیری هم داشت نماز می خوند دیدم امیری رو نیست برگشتم گفتم امیری کجایی ندیدمش یه لحظه به باباش نگاه کردم دیدم که وروجک چیکار کرده اونقدر خندم گرفت که اشکم دراومد به جای اینکه برم بیارمش اینور رفتم گوشی رو آوردم سریع عکس بگیرم دیدم تو سجده بعدی هم همین کار رو تکرار کرد خلاصه خدایا شرمندتیم دیگه نمازای ما با این وروجک بهتر از این نمی شه.

خلاصه با تمام این اوصاف نماز خوندن این مدلی وروجک هم خیلی خوبه انشالله قبول باشه نفسم.

راستی عیب لباسهای شنبه یکشنبه پسرم نکنین چون از صبح که بیدار می شه کمر همت به کثیف کردن تمام لباس هاش می بنده دیگه شب من می مونم با یه بند پر از لباس خیس که خشک شدنش کلی طول می کشه

پسندها (1)

نظرات (21)

مامان پرهام
19 آذر 92 10:53
خیلی خیلی باحال بود امیر رضاجوونی راستی هم خودت خوشکلی هم لباسات
مامانی
پاسخ
قابل شما رو نداشت خاله جون .قلبونت
سمانه(مامان سروش)
19 آذر 92 12:36
مامانی
پاسخ
مامان امیررضا
19 آذر 92 20:18
سلام عزیزم..... اخه عزیزم پدر و بچه ها با هم میرن سجده..... نماز جیگملی قبول.....اخی شما نی نی ها چرا اینجوری سجده میرین...
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون .آره نمازشون یکی شده.ممنون خاله جون آخه هنوز خوب بلت نیستیم
(زهره)مامان فاطمه
20 آذر 92 11:31
قبول باشه امیرجونم . التماس دعا عزیزدلم . مامانی خدا ازش پشت به قبله هم قبول میکنه راستی پست جدید دارم عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون. چشم الان اومدم
مامان ثنا
20 آذر 92 13:49
من موندم تو کف این نی نی های شیطون که چطوری این همه خلاقیت از خوشون در وکنن؟ هااااااااااااااااااا
مامانی
پاسخ
عمه جون زیاد خودت رو اذیت نکن چند وقت دیگه ثنا بهت نشون می ده
مامان ثنا
20 آذر 92 13:49
قبولت باشه نفسم. ایشالله که همیشه با خدا باشی
مامانی
پاسخ
قربونت عمه مهربونم
مامان الناز
24 آذر 92 1:45
عزيز دلم قربونت برم با اين نماز خوندنت وروجك خاله قبولت باشه
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم .ممنون
ღمامان على اكبرღ
24 آذر 92 16:58
سلام ای جانم چه جالب من میدونم امیررضا کجاست وای چقد خندیدم قربونت برم آخه این دیگه چه مدلیشه؟؟؟؟ همه مدلیش رو دیده بودیم غیراز این که اینم به لطف شیرین کاریهای امیررضا دیدیم برا امیررضا و مامان گلش
مامانی
پاسخ
انشالله همیشه لبت خندون .خاله پسرم همیشه در حال نو آوریه دیگهخاله منتظر بعدی هاشم باش از این وروجک هر چی بگی برمیادممنون خاله جون مهربون
مامانه بهار
25 آذر 92 0:30
ای شیطون... منم از دست خترم جرات نمیکنم نماز بخوبم ... انقدر سرگرمش میکنم تا 10 دقیقه کاری به کارم نداشته باشه. اینا واسه امیررضا جونمه
مامانی
پاسخ
از دست این وروجک ها .ممنون خاله جون
مامانه بهار
25 آذر 92 0:33
راستی امیررضا فقط 2 روز از بهار من کوچولوتره
مامانی
پاسخ
وای چه جالب پس لازم شد حتما بیام پیشتون
ღمامان على اكبرღ
26 آذر 92 11:29
سلام به امیررضاجون و مامان گلش مامانی خصوصیت رو چک کن
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون چشم
ღمامان على اكبرღ
26 آذر 92 11:32
راستی مامانی لباسای گل پسری به این قشنگی.... اینجاهمه وروجک دارن میدونن ک این فسقلی ها به چه سرعتی لباس کثیف میکنن
مامانی
پاسخ
مامانه بهار
26 آذر 92 12:46
با اجازه لینکتون میکنم
مامانی
پاسخ
خوشحال میشیم
مامان ندا
26 آذر 92 13:53
وای خدای من مامانی اجازه میدی بخولمش
مامانی
پاسخ
نه خاله جون بزار چاق بشم چله بشم اونوقت بیا منو بخور
مامان امیررضا
29 آذر 92 13:45
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .
مامانی
پاسخ
ممنون خودتون گلین .یلدای شما هم مبارک
الهام(مامان اميرحسين)
29 آذر 92 16:52
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
مامانی
پاسخ
ممنون برای شما هم مبارک
هدیه گلی
29 آذر 92 18:36
واااااااااااااای خدای من . امیری می کشمت . یعنی منو عمو مهدی پکیدیم از بس بخندیم . دورت بگردم . این فکرا چطور به ذهنتنون می رسن نمی فهمم .
مامانی
پاسخ
نه عمه تو رو خدا نکشیم .ما اینییییییییییییییم دیگه
مامان ندا
30 آذر 92 14:26
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم یلدا مبارک.
مامانی
پاسخ
ممنون یلدای شما هم مبااااااااااارک
(زهره)مامان فاطمه
8 دی 92 11:34
عزیزم با2تاپست جدید در خدمتت هستم
مامانی
پاسخ
چشم عزیزم اومدم
مامان امیررضا
9 دی 92 15:47
فرارسیدن دهه آخر ماه صفر، ایام ماتم و اندوهی که با اربعین حسینی آغاز و با شهادت جان سوز پیامبر اکرم ، امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام خاتمه می یابد را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و پیروان راستینشان، تسلیت عرض مینمائیم.
مامان مهساجون و معین جون
12 دی 92 18:58
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ __________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________________¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤/ _______________________¤¤