امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

کمک کردن وروجک ها

1394/2/9 2:15
نویسنده : مامانی
980 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان

این پست مربوط به اسباب کشی عمه سمیه هست که چند روز بعد از جشن تولد هدیه اسباب کشی کردن خونه جدید و این عکس ها که می زارم گواه بر کمک کردن دو تا وروجک تو چیدن وسایل خونه دارهخندونک

احیانا هر کدومتون خسته می شد و می نشست زمین اون یکی میومد و بزور بلندش می کرذ

یه داستان داشتیم با شما فسقلی ها اینکه اگه چیزی رو که شما گذاشته بودین جابجا می کردیم کلی عصبانی می شدینعصبانی

اینم از اسباب کشی عمهزیبا

ببین هیچ پستی رو از قلم نمی ندازمزیبا

پسندها (1)

نظرات (4)

نوشین
10 اردیبهشت 94 21:49
الهی قربونشون برم ک اینقد شیرینن،خدا نگهدارشون باشه
مامانی
پاسخ
ممنون .عزیزم ایشالا خودتون رو خدا یه کوچولو ناز بده
نوشین
10 اردیبهشت 94 23:15
ایرادی نداره من بچه ندارم برای پستاتون نظر میدم؟
مامانی
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم شما لطف می کنین
نوشین
12 اردیبهشت 94 17:45
سلام خانومی خوبى عزیزم؟امیررضا جون خوبه؟شاید دعای خیر مادر مهربونی مثل شما کارساز شه و منم بچه دارشم،منتها خودم ک فکر میکنم تلاشمون دیگه بی فایدس.راستی اگه شمارمو بدم بعضی از عکسای گلپسرتونو واسم تو واتس آپ میفرستین؟البته اگه ایرادی نداره.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.ان شاالله به زودی شما هم بچه دار می شین.هیچوقت از لطف خدا ناامید نشو.عکس های پسرم همشون توی وبلاگش می زنم .انشاالله سر فرصت بیشتر باهم آشنا بشیم.راستی شما کجا زندگی می کنین.آدرس ایمیلتون رو برام می فرستین؟یا توی نی نی وبلاگ وبلاگ درست کنین تا از طریق نی نی گپ با هم بیشتر آشنا بشیم .
نوشین
13 اردیبهشت 94 15:53
سلام مامان امیر رضا خوبی؟من بچه محل امام رضا هستمو مشهد زندگی میکنم. اینم ایمیلم www.nooshinb.d1368@yahoo.com راستی وبلاگ هم درست کردم اما حالا نمیدونم چجوری عکس بذارم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خوشبختم از آشناییتون .سلام ما رو هم به آقا برسونین.یه صفحه برای مطلب جدید بزارین و اون قسمت بالای صفحه یه علامت عکس هست روی اون بزنید و عکستون رو از اونجاد آپلود کنید