امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

چند تا تولد

1394/2/9 1:24
نویسنده : مامانی
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم .

به قول خودت آخ جون تولد

چند تا تولد توی این مدت که نبودیم داشتیم و صد البته یک مامان هنرمند زبانکه از هر انگشتش یه هنر می ریزهخندونک

کسی نیست ازم تعریف کنه خودم دست به کار شدم چشمک

5 دی ماه تولد هدیه خانم بود که یک روز قبل عمه سمیه اومد خونمون و کیک تولد رو که درست کرده بودم تزیینش کردیم و شما و هدیه هم باهم کلی بازی کردین .روز تولد هم که شما و هدیه شروع کرده بودین قایم موشک بازی بین مبلها .دیگه چیز خاصی یادم نیستغمگین

اینم عکس های تولد هدیهجشن

کیک تولدش که خودم درستیدمخجالت

وروجک ها در حال قایم موشک                                                             

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس زیادی هم متاسفانه نگرفتمغمگین

 

 

تولد بعدی تولد ثنا خانم که اونم کیکش هنر دست خودمه .

تازه بماند چه گذشت تا فرصت شد کیک رو تزیین کنم اونم با وجود وروجکی مثل شما که دوست داره تو هر کاری کمک کنه .مجبور شدم وقتی خوابیدی تازه ساعت یک ونیم شب تزیینش کنم.

که این کیک هم بنا بر تعریف حاضرین عالی شده بود و کلی مشتری پیدا کردیم چشمک

تولد ثنا توی رستوران برگزار شد و شما نی نی ها کلی تو فضای بازی با هم بازی کردین.

ببخشید دیگه خیلی جزییات یادم نیست.دلخور

اینم عکس های تولد ثناجشن

کیک تولد رو داشته باشخندونک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم سه تا وروجک به صورت کاملا مسالمت آمیز کنار میز تولد ثناخنده

 

 

واما تولد بعدی تولد خاله لاله که یکهویی تصمیم به درست کردن کیک گرفتم و یک کیک عجله ای پختم اونم با همکاری شما .

اینم بستنی زمستونی هام

اینم سفره شب یلدا که خونه ما برگزار شد چون خیلی یهویی شد تزیینات خاصی ندارهزیبا

خب دیگه عزیزم اینم تولد ها .جشن

ان شاالله تولد خودت عزیزمبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان امیررضا
12 خرداد 94 15:36
واااااااي چه خوش سلیقه .......چه کیک هایی........خوش به حال امیررضا جون
مامانی
پاسخ
ممنون لطف داری