امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

تابستون و شنا

1393/4/23 2:07
نویسنده : مامانی
1,156 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان .

بازم با عرض معذرت این پست هم برای یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان و علت تاخیر رو هم که قبلا گفتم پریدن عکس ها و بعد از کلی ریکاوری کردن چند تایی عکس به غنیمت گرفتیمخندونک

دقیقا روزش یادم نیست یک روز عمه سمیه تماس گرفت و گفت که کلید یه کَت (اتاقک های شخصی کنار رودخونه) رو از دوستشون گرفتن تا همه با هم بریم و البته به خاطر متین خانم که عاشق شناست و چند روز بعدش می خواست برگرده تهران این شد که فردا بعد از درست کردن نهار و جمع کردن وسایل راهی شدیم .

بقیش بیا ادامه مطلب

 

وقتی رسیدیم خیلی ذوق و شوق داشتی که بری تو آب و بعد از کمی آب بازی و ذوق کردن وقتی یکی دوبار و

مورد حملات آبی قرار گرفتی یکهویی کل ذوق و شوق پریدشاکی

 

 

ببین چه با ذوق آب بازی می کنیتشویق

وروجک داره به بابا آب می ریزهقه قهه

بازم داری جو می دیخندونک

بعد از اینکه شوق و ذوق پرید شما و هدیه خانم یواش یواش به حواشی کشیده شدین و به  جای استفاده از آب با سنگ ها بازی می کردینچشمک

هدیه وروجک هم داره دنبال سنگ می گردهخسته

بعد هم که شما دو تا فسقلی سنگ ها رو پرت می کردین توی آب و کلی هم ذوق می کردینجشن

سنگ های لب آب کم بوده رفتین از دور دورا بیارینخندونک

وبازهم ببری بیچاره که برای شما فقط نقش صندلی رو دارهخطا

نمی دونم چه سری داره که شما و هدیه خانم اصلا با این ببری جون دوست نمی شینغمگین

اینم شکار لحظه ها پدر و پسر در حال دل و قلوه دادنبوس

محبت

پسندها (9)

نظرات (18)

✿مامان شقایق✿
24 تیر 93 8:06
به به عجب کیفی داره من و دخملیم عاشق شنا کردن و اب بازی هستیم ایشالا همیشه خوش باشید خانمی چرا نظرای من تایید نمیکنید
مامانی
پاسخ
آره خیلی کیف می ده. ممنون همچنین شما گلم. من همه نظرات رو تایید کردم ممکنه نظری کلا ثبت نشده باشه کی برده نظرای منو
مامان نی نی
24 تیر 93 11:25
سلام خوبید.ماشاا... چه گل نازی دارید.خوشحال میشیم خونه مجازی مایم بیایین.
مامانی
پاسخ
سلام ممنون عزیزم .لطف داری .خوشحال شدم به ما سرزدین چشم حتما اومدم
مامانِ بهار
24 تیر 93 12:27
خوش به حالت امیررضا جون .. منم آب بازی میخوامممممممممم
مامانی
پاسخ
آخی ببخشین شما هم هوایی کردم .بیاین خودم می برمتون آب بازی
عمه عاطی
24 تیر 93 14:29
وااااای چقدر دلم کت خواست ..... نامردااااااااااا
مامانی
پاسخ
عمه خانم بی خود هوس نکن فعلا نی نی داری خطرناکه
مامان پرهام
29 تیر 93 2:32
به به عجب آبی عجب جایی رفتین امیررضاجونم حسابی خوش بحالت شده بودا
مامانی
پاسخ
خیلی خووب بود جای شما و پرها م گلی خالی
سمانه(مامان سروش)
31 تیر 93 11:55
همیشه به شادی و گردش عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون همچنین شما
سمانه(مامان سروش)
31 تیر 93 11:56
امیر خاله؟؟؟این خانم خوشگلهکیه؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
خاله نترس غریبه نیست هدیه است نمی شناسی دختر عممه فکر بد نکنی ها
سمانه(مامان سروش)
31 تیر 93 11:57
ای چونم!!!!!!!منم آب بازی میخوام!!!!!!!!! جای سروشم خالی
مامانی
پاسخ
تشریف بیارین باهم بریم
مامان و بابا
6 مرداد 93 23:21
تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر درکیمیای وجودتان مبارک باد
مامان امیررضا
6 مرداد 93 23:48
تطهیر در چشمه زلال رمضان و طلوع خورشید فطر درکیمیای وجودتان مبارک باد
مامانی
پاسخ
سپیده..مامانه پارسا
7 مرداد 93 13:24
مامانس سلام من که رمز ندارررررررم
مامانی
پاسخ
سلام گلم اومدم
مامان امیـــرحسیــــن
10 مرداد 93 18:10
سلام عزيزم ممنون از لطفي كه به من داشتي آب بازي تو اين هوا عجيب ميچسبه اونم برا بچه ها اونم بدون پوشك!!
مامانی
پاسخ
سلام خانمی خواهش می کنم . آره واقعا می چسبه
مامان امیـــرحسیــــن
10 مرداد 93 18:12
رمز پوشك نه رو ميتونيم داشته باشيم دوست خوبم؟؟
مامانی
پاسخ
چشم حتما
مامانِ بهار
11 مرداد 93 17:11
سلام عزیزم . رمز عوض شده؟
مامانی
پاسخ
با اجازتون .اومدم
✿مامان شقایق✿
12 مرداد 93 16:58
سلام ایشالا همیشه خوش باشید افرین مامان زرنگ و فهمیده منم خیلی دلم میخواد زودتر آوینا از پمپرز راحت بشه میشه به منم رمز بدید
مامانی
پاسخ
سلام گلم ممنون همچنین شما . لطف دارین انشالله که شما هم زودتر از این مرحله پر استرس بگذرینچشم اومدم خدمتتون
مامان هدیه
13 مرداد 93 0:29
زنداداش منم رمز
مامانی
پاسخ
چشم
مامان امیررضا
15 مرداد 93 15:10
سلام منم رمز می خوام
مامانی
پاسخ
عزیزم گریه نکن اومدم
مامانی فاطمه
21 مرداد 93 12:17
احتمالا دزفول رفتین آبش سرد نبود ماهم هی قرارمیزاریم بریم کنسل میشه
مامانی
پاسخ
چرا خیلی .فرصت هست هنوز ما که نزدیکه مرتب کنسل می شه برنامه هامون شما که 2 ساعتی راه باید بیان سخت تره قرار گذاشتن