امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

یه عصر گرم تابستونی

1393/4/21 2:49
نویسنده : مامانی
752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس

تو پست قبلی گفتم که عاشق بازی توی حیاط شدی و هر وقت بخوام حیاط رو بشورم کلافم می کنی و اصلا اجازه نمی دی دست به آب بزنم و خودت کلا می خوای تنهایی حیاط رو بشوری اینم نمونش

 

 

 

 

بدو بیا ادامه مطلب تا ببینی

 

 

 

 

با عرض پوزش از اداره آب چشمک 

 


می ری شیر آب رو باز می کنیخطا

شیلنگ آب رو میاریهیس

اول به گلدون بیچاره حسابی آب می دیعصبانی

بعد هم مثلا حیاط رو می شوریSprinkler

بعد از اونم آب تنی (به قول خودت آب تب تب)Backyard pool

البته باید موقع آب تنی اسباب بازی هات هم حضور داشته باشنچشمک

ماشینت به اندازه وان حمومته آخه کی با ماشین می ره آب تنیخنده

In The Pool

پسندها (6)

نظرات (5)

مامانِ بهار
21 تیر 93 15:41
چه کیفی هم میکنه.. به به راستی مامانش امیررضا رو از پوشک گرفتی؟
مامانی
پاسخ
آره خاله جون حسابی کیف می کنه. آره خاله خوشبختانه از پوشک گرفتمش
مامان پرهام
22 تیر 93 11:13
به به حسابی آب تنی بهت خوش گذشته ها کوچول موچول
مامانی
پاسخ
آره خیلی خوش گذشت جای شما خالی
مامانِ بهار
22 تیر 93 20:16
وای خوش به حالت که از پوشک گرفتی .. من میخوام بعد از ماه رمضون شروع کنم خیلی استرس دارم
مامانی
پاسخ
انشالله شما هم زودتر از این مرحله می گذری. اتفاقا من ماه رمضون فرصت خیلی خوبی بود برام تا کاملا از پوشک بگیرمش .شاید تو یه پست شرحش رو بزارم
مامانِ بهار
23 تیر 93 4:10
آره حتما شرح پوشک گیرون رو بذار ... شاید بتونم ازش استفاده کنم
مامانی
پاسخ
]چشم توی اولین فرصت
مامان امیررضا
23 تیر 93 18:22
من عاشق آن رهبر فرزانه خویشم/من عاشق آن دلبر دلداه خویشم/دلکنده ام از این دنیا لیکن/دلبسته ی آن یار خراسانی خویشم بیست و چهارم تیر ماه سالروز میلاد نائب بر حق امام زمان(عج) امام خامنه ای بر شما و خانواده محترمتان مبارک سلامتی حضرت آقا و تعجیل در فرج صلوات
مامانی
پاسخ
ممنون بر شما هم مبارک اللهم عجل لولیک الفرج