امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

نذرت قبول گل پسرم

1393/4/19 1:51
نویسنده : مامانی
900 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 سلام عزیز دلم .می دونم این پست رو خیلی دیر دارم می زارم ولی باز یه بهونه ای دارمچشمک

این پست مربوط به جشن نیه شعبان و نذری  بابا برای شماست که کلی بچه ها رو خوشحال می کنه امسال بادکنک های نذری رو یه تعدادش رو خودت بین بچه ها تقسیم کردی قربونت برم عزیییزم نذرت قبول باشه مادربوس

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 خوب است ما هم مثل باران حس بگیریم

هرشب سراغی از گل نـــــرگس بگیریم

عمر گل نرگس هــــــزار و یك بهار است

عمر گل نـــرگس به قــدر انتظـــار است

 


 اما علت دیر گذاشتن این پست و چند پست بعدی  اینه که چون ویندوز عوض کرده بودم و فکر کردم عکس ها رو روی هارد انداختم کلی از عکس هات پرید و  کلی برنامه ریکاوری امتحان کردم تا تونستم یکسری از عکس ها رو برگردونم اونم نه همه عکس ها رو گریه

پسندها (3)

نظرات (4)

آجیده
20 تیر 93 8:10
عزیزم اشکال نداره .... عکسای جدید میگیری دیگه خواهش می کنم از وبلاگ منم بازدید کنید به همراه کوچولوتون اگه دوست داشتید لینکم کنید مرسییی
مامانی
پاسخ
ممنون که به ما سرزدی چشم اومدم
مامانِ بهار
20 تیر 93 16:13
قبول باشه
مامانی
پاسخ
ممنون
مامانی
24 تیر 93 0:23
نذرت قبول امیر رضا جان.
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون خوشحال شدم به ما سر می زنی
زهره مامانی فاطمه
22 مرداد 93 12:26
چه نظر قشنگی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم