امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

دنیای اسباب بازیها

1392/5/31 1:22
نویسنده : مامانی
373 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی مامان مدتی بود توی این فکر بودم که عکس تمام اسباب بازی هات رو برات بزارم تا اگه یه روز چند تایی ازشون مرخص شدن عکسشون رو داشته باشی  و بعدها که بزرگتر شدی اسباب بازیهای الان رو با اون موقع مقایسه کنی همونطوری که ما مقایسه می کنیم.بالاخره تونستیم با بهم ریختن کمد اسباب بازیهات و البته خونه و عدم همکاری شما و کلی حرص و جوش خوردن عکس بگیریم و اینم شد نتیجش

 

 وایساالان می خورمت

عجب عروسک خوشمزه ایزبان

 

        

من دارم برا کنکور آماده می شم سر و صدا نکنین هانیشخند

یه گاز از این توپ سبز

پسرم فکر نکنم تو لو کوموتیو رانی آینده روشنی داشته باشینیشخند

واینم یک عکس دسته جمعی با اسباب بازیهاچشمک

 

 

شاد باش کز شادی تو دلشادم

تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیررضا
16 شهریور 92 8:50
مامان جون ببخشید این تراشه های الماس خوبه؟ پسرتون دوستش داره؟ تا چه حد موثره؟


عزیزم آره هم بازیه با بچه هاست و هم یاد می گیرند ولی زیاد فشار نباید روشون بیاریم هر وقت سرحالن باید باهاشون کار کنیم امیررضا هم دوست داره تا حالا 4 کلمه رو باهاش کار کردم و بعضی وقت ها بازیگوشی می کنه ولی اگر روی یک کاغذ دیگه هم بنویسم نشونش بدم بلدشونه من کلمات رو می چسبونم به یخچال و هر وقت تو آشپزخونه تو بغلمه بهش نشون می دم.