امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

دستپخت پدر برای پسر

1392/5/8 16:14
نویسنده : مامانی
311 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم روز جمعه نزدیک های ظهر بود که من مشغول مرتب کردن بودم و تو هنوز چیزی نخورده بودی و چون بابایی بیکار بود ازش خواهش کردم بیاد برات فرنی بپزه .

البته اول تو دلم گفتم الان مخالفت می کنه اما بدلیل علاقه شدیدش به تو من رو بهت زده کرد و سریع قبول کرد و منم دستور پختش رو گفتم و بابایی درستش کرد  که انصافا هم خوب بود.ولی آشپزی کردن بابایی واقعا یه حرکت بی نظیر بود.

پسرم منتظر دستپخت بابایی

                                      یعنی می خواد برام چی درست کنهمتفکر

بزار فوتش کنم اوف نشیخوشمزه

عجب فرنی  برام درست کردی باباییماچ

مراسم بعد از پخت فرنی توسط پدر وپسرنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر رضا
8 مرداد 92 17:47
دست بابایی امیررضا جون درد نکنه. بخور عزیز دلم تا زود تر بزرگ شی.
ما هم شما لینک کردیم


ممنون خاله جون
مامان علی اکبر
9 مرداد 92 6:32
سلام آجی جون خوبین؟
ممنون که اومدی پیشمون
دست بابایی درد نکنه که برای گل پسری فرنی درست کرد



سلام عزیزم .ممنون.
هدیه گلی
9 مرداد 92 13:54
قربون چشات بشم که اینطور نگاه میکنی . چه عجب گرسنه شددیییییییییی عمه جون ؟؟؟

چه همت والایی دست و هوررررررررررراااااااااااااااااااااا برا داداشی




ممنون عمه جون.عمه می خواستم بابام تشویق بشه هر روز برام درست کنه .واقعا تشویق هم داره


شقایق
16 مرداد 92 10:37
خدا برای هم حفظشون کنه در پناه حق و کنار مامانی مهربون[hr

ممنون خاله جون همچنین برای شما
متین
20 مرداد 92 0:45
سلام زن عمو دلم براامیری تنگ شده اگه دستم بهش برسه میخورمش خیلی دوسش دارم


سلام عزیزم.ما هم دلمون برات تنگ شده.پس باید مواظبش باشم یکدفعه نخوریش.امیری هم خیلی دوست داره.بوووووووووووس