امیر رضاامیر رضا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

امیررضا جون نفس مامان وبابا

پسر هنرمندم

1393/5/18 2:00
نویسنده : مامانی
849 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان

عزیز دلم ببخش که دیر به دیر میام و برات پست جدید می زارم .

فدای گل پسرم برم که خیلی شیرین زبون تر شدی و حتی اسم فامیل خودت و هدیه خانم دختر عمه سمیه رو اونقدر قشنگ می گی  که می خوام بخورمت البته اسم فامیل ثنا (ننا به زبون خودت) برات سخته ولی یه چیزی می گی تو همون مایه هاچشمک

خیلی از کلمات رو واضح ادا می کنی و جمله بندی هات هم بعضی وقت ها خوبه و بعضی وقت ها هم هی تعریفی نداره ولی در کل دیگه همه منظورت رو می فهمن .

تو ماشین که می شینی تمام مشکلات رو از چشم راننده می بینی مثلا اگر آفتاب تو چشمت باشه به راننده که معمولا باباس تذکر می دی و حتی اگر یه لحظه احیانن ماشین یه تکونی بخوره که شما رو ناراحت کننه سریعا موضوع رو به صورت جدی به بابا تذکر می دی  نهو یه حرکت خیلی باحال داری اینکه بعد از عصبانیتت یا تذکر دادن یه چیزی بعد به حالت جدی یه اِاِاِه هم می گی که اونموقع دیگه واقعا می چلونمت خجالت

وقتی هم که من بشینم پشت فرمون سریع یاد آوریم می کنی که کمربنددت رو ببندمزیبا

20 کلمه انگلیسی رو هم حفظ کردی و خیلی با نمک ادا می کنی .

یه اتفاق دیگه اینکه به پیشنهاد یکی از دوستام دیگه نصفه شب ها از خواب بیدارت نمی کنم تا ببرمت دستشویی چون می گفت ممکنه عادت کنی و همیشه مجبور باشم خودم بیدارت کنم تا بری دستشویی و شکر خدا هر ساعتی که احتیاج داشته باشی خودت بیدار می شی و ازم می خوای تا ببرمت دستشویی حتی یکروز تا ساعت 10 صبح برای دستشویی رفتن بیدار نشدی ولی با این حال مشکلی پیش نیومد.

خیلی چیزهای دیگه هم هست که الان حضور ذهن ندارم

اما بریم سراغ هنرهات

دفتر نقاشی جدیدتغمگین

تا بابایی دراز کشید یکم خستگیش بیرون بره برچسب هایی رو که خاله بهت داده بود از تو کشوی کمدت بیرون آوردی و دست بابایی رو تزیین کردیخندونک

برج سازی رو سر بابایی متفکر

و اینم نمونه کامل شده برج

مهارت می خواد ها می دونی چی می گم مهااااااارتتشویق

و حالا ساخت پارکینگ چند طبقه در ارتفاعاتخندونک

 

و اینم یک اتوبان جدید

 

ساخت ماشین چند طبقهتشویق

اینم نی نی کوچولو که توسط امیری با برگ گلهای بیچاره خاله تزیین شده

خاله اومد ناراحتعصبانی نمی گه چرا برگ ریخته رو دخترم می گه برگ گل ها رو کنده دارین ازش عکس می گیرین!خنده

اینم هنر جدید استتار امیری با بادکنک فقط برای این پاش احتمالا جایی پیدا نکردهقه قهه

امیر در حال خوردن به قول خودش آبالو خوشمزه

فکر کنم این جوجه اولین کسی باشه که موز رو با سس خوردهسبز

من که تحمل دیدن این صحنه رو نداشتم تازه روزه هم بودم دیگه بدترسبز

اینم یه جای دنج برای بازی کردنچشمک

و اما اینکه این فسقلی عاشق این کارت هاست به قول خودش (آرت)

و همینطور این جورچین


در آخر اینکه این عکس ها خیلی با تاخییر گذاشتم تقریبا برای اول ماه رمضون ولی دلم نیومد نزارم .

و اینکه کلی کلمه و کار جدید یادگرفتی که اگه بخوام همه رو بزارم خیلی می شه و لی نمی دونم چرا جدیدا زیاد عکس نمی گیریم شاید برای این باشه که خیلی این روزها ذهنمون درگیره در هر صورت سعی می کنم تا جایی که در توانمه خاطراتت رو ثبت کنم عزیز دلم.

 

پسندها (10)

نظرات (25)

مامانِ بهار
20 مرداد 93 16:09
ماشالله امیر رضا جون هم داره مردی میشه واسه خودش .. موز و سس چی بگم والا
مامانی
پاسخ
ممنون لطف داری .چی بگم والا خودم هم همین ریختی شدم
مامان امیررضا
21 مرداد 93 11:58
سلام آفرین به این گل پسر که بازی های مختلفی رو میتونه انجام بده برجش رو ببین......اتوبانی که راه انداختی که دیگه نگو مواظب باش یه تصادف پیش نیاد.....افرین که داری کارت ها رو یاد میگیری مامانی امیررضا شما این کارت ها رو کجا تهیه کردین؟ راضی هستی چه برنذیه؟من از جایی که اسباب بازی های امیررضا رو تهیه میکنم اون فروشده خودش روانشناسی کودک خونده و در گرفتن اسباب باری بهمون مشاوره هم میده و من که رفتم براش از این کارت ها بگیرم گفت الان این کارت ها رو نگیر اصلا روی هخوندن و نوشتن بچه کار نکن و چون وقتی بره مدرسه اذیت میشه و خلاصه کلی دلیل شما راضی هستین؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. عزیزم این کارت ها رو خاله امیررضا برای تولد 1 سالگیش هدیه داده بود .خیلی ازشون راضیم اول فکر می کردم خیلی زوده براش .این ها بن بن بن انگلیسین .امیررضا تقریبا از 1 سال و نیمگی باهاشون بازی می کنه و خیلی خیلی دوستشون داره ولی اول من فقط براش می چیدم تا عکس هاشون رو ببینه بعد می پرسیدم مثلا گربه کدومه اونم نشون می داد و بعد از یه مدت شروع کردم انگلیسیشون رو یاد می دم که خودش هم خیلی علاقه داره ولی متاسفانه من زیاد وقت نداشتم باهاش کار کنم ولی توی مدت کوتاهی 20 تاشون رو یاد گرفت البته بستگی به علاقه هر بچه ای داره و امیررضای ما کلا از این مدل کارت ها و یادگیریشون و کلا بازی های فکری بیشتر خوشش میاد امیدوارم موفق باشید
مامانی فاطمه
21 مرداد 93 12:14
ماشااله به امیر جونم چه قدر قشنگ از باباش برای بازیکردن استفاده میکنه مبارک باشه پوشک گیرون ما رمز نداریم
مامانی
پاسخ
آره خیلی .ممنون عزیزم. اومدم عزیزم
مامان زهرا
22 مرداد 93 14:47
سلام مامانی مهربون. خدا حفظ کنه امیررضا ی خوشگلو. اسم پسر منم امیررضا ست. هرجا این اسمو می بینم یامیشنوم شاخکام تکون میخوره. آخه فک میکنم فقط خودم امیررضا دارم.خیلی خود شیفتم نه؟؟؟
مامانی
پاسخ
سلام عزید دلم چه خوب که پیش ما اومدین منم خیلی دوست دارم با کسایی که امیررضا دارن دوست بشم .نه عزیزم خودشیفته نیستی چون من هم اوایلش همین حس رو داشتم تا اینکه چند تا دوست وبلاگی پیدا کردم که اسم بچه هاشون امیررضا بود . بازم پیشمون بیا خوشحال می شیم
مامان جون
23 مرداد 93 1:20
من قربون این گل پسر خلاق بشم که هر کدام از کاراش یه جور خلاقیت از خودش دَر وَکَردِه منکه عکس سس خوردن با موزش رو دیدم کلی خندیدم. خانومی خدا براتون حفظش کنه ایشالله همیشه زیر سایه ی پر مهر پدر و مادرش بزرگ شه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خدانکنه قربونتون دوست مهربون .کلا پسرم درحال خلاقیت درکردنه حتی تو غذا خوردن . ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم پیشمون اومدی بازم منتظرتونم
سمانه(مامان سروش)
23 مرداد 93 18:40
ای جونم پسملی خوب میکنی خاله جون اگه از همین الان مامان و بابا هارو تربیت نکنین که ماها بد عادت میشیم آی قربونت برم که اداهات عین پسملی خودمه
مامانی
پاسخ
سلام خاله جون اتفاقا خاله امیررضا خیلی مهربونه و کلا هر خرابکاری که امیررضا بکنه چشم پوشی می کنه حتی اگه من بخوام دعواش کنم نمی زاره و کلی امیررضا رو دوست داره فقط یکم روی گل ها و گلدونهاش حساسه و دیگه از بس امیری رو لوس می کنه روش نشد دعواش کنه به ما تذکر داد خدا نکنه اتفاقا منم وقتی میام وب سروش جون می گم چقدر این وروجک ها کارهاشون شبیه همه
شقایق
23 مرداد 93 23:16
سلام دوست خوبم من واقعا بابت تاخیرم شرمنده هستم اینروزا آوینا کلی شیطون شده وقتی بیداره نمیشه لپتاب اورد وقتی خوابم هست مشغول کارم اما با موبایل بهت سر منیزنم ولی نمیتونم نظر بذارم ماشالا به گل پسر با این همه پیشرفت موز با سس البته فکر نکنم خیلی بد باشه اگر سس مایونز بود افتضاح بود دوستون دارم مراقب خودتون باشید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم دشمنت شرمنده دلمون براتون تنگ شده بود فکر کردیم فراموشمون کردین ماشالله به آوینا جونم مامانی راستش رو بگو شما هم موز با سس امتحان کردی ما هم شما رو دوست داریم
مامان امیرعلی
25 مرداد 93 23:07
عالییی بود
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین
آجی فاطی
26 مرداد 93 0:06
سلااااااااام امیرم.... قربوبت بشم الهیییی زندگیممممم
مامانی
پاسخ
سلااااااااام آجی .منون خدا نکنه
آجی فاطی
26 مرداد 93 0:11
سلاااامم نفسمممم....دلم برات تنگ شده امیرم...قربونت بشم الهبیییی
مامانی
پاسخ
سلام آجی منم دلم برات تنگ شده .(آجی واطی(به زبون امیررضا)).خدا نکنه .
h.e
26 مرداد 93 17:36
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$ آپممممممممممم
مامانی
پاسخ
چه عجججججججججججججججججججججب .اومدم
✿مامان شقایق✿
29 مرداد 93 11:11
سلام خانمی خوبید خوشید ؟ گلی خانم نظر من کو ؟؟؟ کجاست ؟؟؟ نمیدونم شاید ویروسی شدم گاهی نظرا نمیرسه حالا باید چکار کنم صدای منو دارید ؟؟؟
مامانی
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون گلم خدا رو شکر. در سرماخوردگی بسر می بریم حس نت نداشتیم واسه این نظرات تایید نشده.عزیزم نگران نباش خدا نکنه ویروسی بشی.ببخشید دیر اومدم سر بزنم فعلا از اسمان و زمین طوفان و زلزله و سرماخوردگی احاطمون کرده دیر به دیر میایم ببخشید اگه دیر شد دوستون داریم
✿مامان شقایق✿
2 شهریور 93 1:41
سلام عزیزم خوبید سرماخوردگیتون بهتر شده ؟ ایشالا خوب خوب باشید خانمی شما ایلام زندگی میکنید ؟ ایشالا خدانگهدارتون باشه زلزله واقعا وحشتناکه
مامانی
پاسخ
سلام خانمی ممنون بهتریم.نه عزیزم ما ایلام نیستیم خوزستانیم ولی زلزله تقریبا توی تمام شهرهای خوزستان احساس می شد و البته واقعا وحشتناکه
ღمامان على اكبرღ
9 شهریور 93 0:54
سلااااااام آجی من اومدمااااااا
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی چه عججججججججججججججججججب
ღمامان على اكبرღ
9 شهریور 93 0:56
قربون گل پسری که در حال خلاقیته ان شاالله خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم خدانکنه . ان شا الله همه نی نی های گل رو
h.e
10 شهریور 93 13:40
ای جوووووووووووووووووووووونم
مامانی
پاسخ
مامان پرهام
13 شهریور 93 15:11
به به چه پسر هنرمندیییییییییی
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان پرهام
17 شهریور 93 0:37
بر روی رضـا شمـس امامت صلـوات بر شافع ما روز قیامـت صـلوات در شـام ولادتـش که شادنـد همـه بفرست بر این روح کرامت صلوات صلوات
مامان امیـــرحسیــــن
27 شهریور 93 16:58
ماشالا به اين پسر شيطون بعي وقتا اين كوچولو ها يه كارايي ميكنن كه آدم از خنده فقط ميخواد سرشو بزنه به در و ديوار!
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون از دست این فسقلی ها هم از خنده هم از گریه سرت رو می خوای بکوبی به دیوار
سمانه مامان سروش
20 مهر 93 18:18
به قول سروش:شلام خانم خوشگله مهمون دعوت میکنی میذاری میری؟ تنبلی رو بذار کنار چندتا مطلب و عکس توپ از پسرمون بذار که دلم حسابی واسش تنگه خواهر!پاشو دیگه....
مامانی
پاسخ
سلام خانمی منزل خودتونه خواستم فراموشمون نکنین. نه عزیزم واسه تنبلی نیست یه مشکلی برام پیش اومده بود .میام با کلی پست و مطلب
شقایق
20 مهر 93 20:51
سلام عزیزم خوبی امیر رضا عزیزمون خوبه ؟؟ کجایی ؟؟؟؟ چرا پست جدید نمیذاری دلمون تنگ شده براتون
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیم .هستیم گرفتار بودیم حسابی .میام و تو یه پست توضیح می دم
مامانِ بهار
22 مهر 93 16:51
سلام عزیزم خوبی؟ دلمون تنگولیده شده بود . معلوم هست کجایی؟؟ امیر رضاجونم حالش خوبه؟ فکر کنم رمزت و عوض کردی . دوست داشتی برام بفرس . بوسسسس
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیم .ماهم همینطورمیام تو یه پست می گم . چشم حتما اومدم
مامان پرهام
2 آبان 93 1:01
مامانی
پاسخ
مامان پرهام
4 دی 93 2:00
منم رمز میخوااااام
مامانی
پاسخ
چشم
مامان بی تاب
14 دی 93 2:37
امروز روز ثبت خاطراه هاست .سلام خانومی ؟پسرم تو مسابقه شرکت کرده امادیر شرکت کردیم رای هامون خیلی پایینه میشه لطف کنید بهمون با هرخطی که درمنزل دارید رای بدید ؟میشه باارسال یه رای برگی از خاطرات پسرم باشید؟